A response to MARY DEJEVSKY, who, on Friday 17 October 2014, wrote the following (extracts):
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris The Independent. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris The Independent. Mostrar tots els missatges
10/18/2014
Relief? Certainly not in Catalonia!
Etiquetes de comentaris:
Catalonia,
English,
MARY DEJEVSKY,
non-binding referendum,
referendum,
Spain,
The Independent,
vote
Subscriure's a:
Missatges (Atom)