Tinguem present com l'Estat utilitza tots els instruments al seu abast per fer créixer Madrid a costa dels altres (en aquest cas, del Prat).
Estudi realitzat per Xavier Requejo i Albert Contra (de Gestió i Promoció Aeroportuària, S.A.) amb la col·laboració de la Direcció General d’Aviació Civil del ministeri de Foment, i publicat a Barcelona el gener de 2009 per la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona.
Els acords bilaterals i la seva influència en la creació d’enllaços aeris més enllà de la UE. El cas de l’aeroport de Barcelona.
+++
El 23 de novembre de 2011 la comissió d'Economia del Parlament Europeu va exigir que l'Estat espanyol deixés de privilegiar Barajas en els vols intercontinentals. Aena va assegurar que els acords posteriors al 1993 ja permeten volar a Barcelona. (notícia)
El 2 de febrer de 2012 l’Eurocambra va aprova una esmena de CiU que demanava que "els acords bilaterals sobre transport aeri entre països no donin prioritat formal a cap aeroport específic". (notícia)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada