Dies des del Referèndum de l'u d'octubre de 2017

Fes una piulada

Cercar en aquest blog

StatCounter

1/07/2017

"Europeos y democráticos"

A la secció de "Cartes al Director" del País, el 7 de gener de 2017, es publicava la carta "Sin referéndum en Baviera", de María Raga (Salou).

Aquella carta també es va publicar, amb una foto i tot (a la secció de "Foto de denuncia"!), al Periódico de Catalunya, el 9 de gener de 2017. 
També es va publicar, com a primera carta. al Diari de Tarragonael 10 de gener de 2017. També es va publicar, a la secció "Carta director", a "Hispanidad. Decano de la prensda digital española" el 10 de gener de 2017.

Vaig enviar (7/1/2017, 20:25h) una "Carta al Director" del País, en resposta a aquella de María Raga. 

A 31 de gener la resposta no ha estat encara publicada. Era aquesta:

"En una carta al director, Sin referéndum en Baviera, María Raga escribe que "nos alegramos de la decisión alemana y esperamos que ya nadie nos acuse de no ser europeos o demócratas." Me ha hecho ver Pere Grau que lo que pasa es la sentencia del TC alemán sigue, diciendo que "en todo caso este derecho de separación no se puede conceder si sólo lo pide un partido minúsculo". Por tanto, admite que las cosas pueden ser diferentes si es una reclamación masiva del pueblo. Esto toque "europeo" y "demócratico" no lo vemos en las sentencias de los tribunales españoles."
Baròmetre de l'ús del català a Internet