Dies des del Referèndum de l'u d'octubre de 2017

Fes una piulada

Cercar en aquest blog

StatCounter

7/22/2015

"Seguridad Nacional"

G Avui el Congrés ha aprovat el projecte del llei de seguretat nacional. Passarà pel Senat ràpidament, on dubto que l'esmenin. Per què tantes presses?

La possible resposta ens la dóna el ministre de Justícia que ha admès que es podria usar com a "instrument" contra una declaració unilateral d'independència.

Estic segur que l'eventual presa de comandament del mossos d'esquadra vindria en resposta a algun greu amenaça convenientment cuinada, i divulgada per la caverna mediàtica. Heus aquí una primera selecció d'eventuals titulars:

* Descubierto una trama de peligrosos jihadistas que ultimaba un atentado inminente en la Sagrada Familia.

* Desplegados en Barcelona destacamentos de los grises (o com es diguin ara) para proteger a los vecinos ante el riesgo de un grave tsunami en el delta del Ebro.

* Llegan refuerzos desde Madrid en respuesta a una misteriosa serie de incendios en punts estratégicos de Cataluña.

* Al bajar de los autocares del Imserso, en la antigua plaza de Caldo Sotelo, los agentes se quitan los disfraces y confraternizan con los alegres barceloneses que los vitorean.

* Rodean edificios históricos en el parque de la Ciudadela para evitar que una plaga de langostas los afecte.

* Cien vehículos de la policia nacional llegan a Cataluña para desarticular una peligrosa banda de vampiros en Catalunya. Sus victimas son indefensas viejecitas a quienes inducen al trance cantando "els segadors". Las trasladarán para recuperarse de una fuerte anemia al Hospital Reina Sofia. (C)

* Llegan destacamentos de la PN a Cataluña al ser alertados que un acto que denominan "tamborinada" de un pueblo es sospechoso de llamar a rebeldía. (M)

Per enriquir aquest post, us prego que em feu arribar més imaginatius titulars. Hi poso sigla de l'autor/a.

Baròmetre de l'ús del català a Internet